porin-puuvilla

Porin Puuvillassa sosiaalinen media tuodaan Mediawallilla osaksi kauppakeskuksen arkea

Kauppakeskuksen arkea on pitkään ollut nettisivuilla ja Facebookissa sekä Instagrammissa toteutettavat kampanjat ja aktivoinnit.
Myös interaktiiviset, digitaaliset infonäytöt ovat olleet aivan kauppakeskuksen avaamisesta lähtien keskeinen osa viestintään ja kampanjointia.

Kauppakeskus Porin Puuvillan kauppakeskusjohtaja Tea Siivola on innoissaan uudesta palvelusta:

Meillä kuten monilla muillakin diginäyttöjen ja sosiaalisen median aktiivisilla käyttäjillä on ollut haasteita saada some-pöhinä jatkumaan myös kauppakeskuksen sisällä. Lisäksi joskus tuntuu turhauttavalta ajastaa samat jutut ensin sosiaaliseen mediaan, sitten erikseen näytöille tehtynä sisältönä.

Meidän diginäyttöjä operoivan Seasamin uusi Mediawall-palvelu ratkaisee tämän ongelman. Nyt voimme osallistaa kauppakeskuksen kävijöitä myös heidän asioidessa meillä, koska näytöillä näkyy jatkuvasti päivittyvinä näkyminä myös meidän some-kanavat. Se tuo aivan uudenlaisia mahdollisuuksia osallistaa asiakkaita.
Nyt hyvännäköinen kampanja esim Facebookissa saadaan automaattisesti tuotua myös näytöille, jolloin säästyy työaikaa ja voimme reagoida nopeastikin.”

Facebook, Instagram ja Twitter ovat kaikki meille mahdollisuuksia

Meillä on tarkoitus mahdollistaa näytöillä myös yksittäisten myymälöidemme omat kampanjat, koska Seasamin tuottamaan palveluun voimme määritellä juuri kulloinkin meille tärkeät Facebook-sivut ja Instan hästägit.”

Automaattista sisältöä rikastuttamaan näyttöjen mainosisältöä

Halusimme myös ottaa Mediawallin osana käyttöön siinä olevia valmiita toimintoja. Niinkin arkinen asia kuin nimipäivät tulee nyt mukavasti esiin kauppakeskuksen näytöille. Kivan ja viihdyttävän yksityiskohdan lisäksi se tarjoaa meidän myymälöille mahdollisuuden luoda omia nimpparitarjouksiaan tämän palvelun ympärille.”

Erityisominaisuutena meillä on kehitteillä niin ikää Seasamin Mediawallia hyödyntävä automatiikkaa, jossa kauppakeskuksen omat tarjoukset ja tiedotteet siirtyy näytöille omasta intranet-järjestelmästämme. Sen myötä me olemmekin jo todellinen omnichannel –kauppakeskus, jossa hyödynnetään digitaalisuuden mahdollisuuksia monipuolisesti.

Porin Puuvilla lyhyesti

Puuvillan kävijämäärä kasvoi syyskuussa 21 prosenttia.

Kauppakeskus Puuvillan kävijämäärät ovat kasvaneet 13 prosenttia vuoden alusta, mikä on kauppakeskusten keskiarvoa reilusti korkeampi. Syyskuussa kävijämäärät kasvoivat huimat 21 prosenttia. Pääkaupunkiseudulla kauppakeskusten kävijämäärien kasvu on ollut 6,3 prosenttia ja muualla Suomessa 5,2 prosenttia.

Kauppakeskus Puuvillan vetovoima ja kävijämäärien kasvu näkyy myös myynneissä. Kokonaismyynti on kasvanut vuoden alusta 7,3 prosenttia edelliseen vuoteen verrattuna. Myynti on kasvanut kaikilla toimialoilla. Parhaiten ovat kehittyneet sisustaminen ja kodin tarvikkeet, päivittäistavarakauppa sekä kauneus ja terveys

Puuvilla on Satakunnan suurin kauppakeskus Porin keskustassa. Puuvillassa on yli 60 liikettä ja 2000 ilmaista pysäköintipaikkaa.

Puuvillan korttelialue muodostuu useista rakennuksista, jotka ovat monipuolisessa käytössä mm. toimistotiloina.

porin-puuvilla-automaatio-820

Tsekkaa esimerkkejä Porin Mediawallista klikkaamalla kuvaa:
seasam-mediawall-porin-puuvilla-face

 

seasam-mediawall-porin-puuvilla-rss

KYSY LISÄÄ

Olen kiinnostunut seuraavasta Mediawall-paketista. Jos mietit kahden vaihtoehdon välillä, rastita molemmat.

Mediawallin pääkäyttötarkoitus yrityksessämme

Onko yrityksessänne käytössä jo joku info- tai mainosnäyttöjärjestelmä?


Yhteystietosi