neste-karisto-820

Siskokset Eku Kultanen ja Taru Keskinen toimivat Lahdessa K-market Neste Oil Kariston kauppiaina. Asiakkaisiin kuuluvat niin lähialueen asukkaat kuin nelostien ohikulkijat.

K-Market Neste Oil Karistossa näyttöjä on yhteensä 11. Näytöillä näytetään taktista mainontaa kuten tarjouksia, informatiivista sisältöä kuten lounaslistoja sekä kaupan omia sosiaalisen median sisältöjä.

K-Market Neste Oil Karistolla haluttiin ottaa kaikki hyöty irti olemassa olevista digitaalisista näytöistä ja siinä Seasamin toimi niin sisältöjen sparrausapuna kuin toteuttajana.

Sitä on haastavaa tehdä itse, koska materiaalin tulee olla hyvännäköistä ja ammattimaista. Sen pitää myös tukea juuri sitä viestiä, jota haluaa tuoda esiin”, kertoo K-Market Neste Oil Kariston kauppias Taru Keskinen.

Taktista mainontaa sisältökalenterin avulla

Me Seasamilla törmäämme vastaaviin olosuhteisiin kauppiaiden kanssa tuon tuosta.  Monesti näytöt ovat jääneet vaille taktista sisältöä. Näyttöjä käytetään kuten valotauluja eli siellä on samaa sisältöä seitsemänä päivänä viikosta”, toteaa Seasamin markkinointi ja palvelutuotannon päällikkö Rami Autio.

Kariston näytöille työstettiin yhdessä kauppiaiden kanssa sisältökalenteri, joka noudattaa tiettyä vuorokausi- ja viikkorytmiä.

Otetaan huomioon mm. myymälän tarjonta, keittiön aukioloajat ja asiakkaiden käyttäytyminen eri kellonaikoina. Tämän pohjalta sisällöllä ohjataan asiakasta ajankohtaisiin tuotteisiin kuten aamulla TakeAwayn pariin. Myydään sitä mitä on tarjolla ja myydään hyvin”, tarkentaa Autio.

Neste Oil K-Market Kariston asiakkaat tietävätkin jo mistä hakea tuoreimmat tarjoukset. Esimerkiksi pesutarjouksia asiakkaat osaavat etsiä jo itse näytöiltä.

karisto-neste

Hyvä sisältö yllättää ja osallistaa

Mediawall näyttää K-Market Neste Oil Kariston Facebook-kanavan sisältöä ja se on Tarun mukaan kaupassakin huomattu.

Mediawall tuo kauppapaikan näytöille sekä osallistavaa sisältöä että hieman yllätyksellisyyttä.

Juuri näyttöjen sisällöillä on mahdollisuus erottautua kilpailijoista. Muutenhan myymälät olisivat aika samannäköisiä. Kun sisältö on mietitty omista lähtökohdista, kiinnittää se myös eri tavalla asiakkaan huomion.”, kertoo Keskinen.

Paras hyöty digital signage -järjestelmästä saadaan, kun tiedetään kauppapaikan kohderyhmät ja määritetään sisällölle tavoitteet.

Mediawall toimii, sillä se ei ole vain yksi uusi mainosseinä. Meillä on somessa toisenlaista fiilistä, ei mainoksia. Siksi se toimii rikastuttava elementtinä eikä ole mainos muiden mainosten joukossa”, tiivistää Keskinen.

Seuraava askel K-Market Neste Oilin Kariston kauppiailla on osallistaa asiakkaita enemmän digisisältöjen avulla.

Me haluamme luoda uutta eli kokeilemme rohkeasti asioita. Tässä kohdin ajatukset kohtaavat ja yhteistyö Seasamin kanssa toimii”, kiteyttää Keskinen yhteistyön toimivuuden ainesosat.

Osallista asiakas

Tsekkaa kuvia napauttamalla mitä Kariston Neste K -asemalla näkyy juuri nyt:
seasam-mediawall-neste-k-karisto-uutiset

 

seasam-mediawall-neste-k-karisto-face

 

seasam-mediawall-neste-k-karisto-pelicans

KYSY LISÄÄ

Olen kiinnostunut seuraavasta Mediawall-paketista. Jos mietit kahden vaihtoehdon välillä, rastita molemmat.

Mediawallin pääkäyttötarkoitus yrityksessämme

Onko yrityksessänne käytössä jo joku info- tai mainosnäyttöjärjestelmä?


Yhteystietosi